IMI 100 شرکت های برتر

بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران که با نام IMI-۱۰۰ شهرت دارد در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بیست و چهارمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایران که با نام IMI-۱۰۰ شهرت دارد، ساعت ۹:۳۰ صبح امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما آغار شد.

در این مراسم قرار است صد شرکت برتر رتبه بندی شده در سال ۱۴۰۰ اعلام شوند. سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

هر ساله در این همایش  معرفی شرکت‌های برتر ایران که بر اساس رتبه‌بندی IMI-۱۰۰  انتخاب شده اند صورت می گیرد. همچنین گردهمایی مدیران ارشد شرکت‌های دولتی و خصوصی کشور با هدف افزایش سطح همکاری‌ها و ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور با مدیران بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این همایش است که گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی را در پی دارد. 

گفتنی است در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، رتبه‌بندی شرکت‌ها به صورت سالانه انجام می‌شود که اثرات مثبتی در گسترش رقابت بین شرکت‌ها دارد. به همین خاطر برگزاری همایش شرکت‌های برتر ایران که با ارائه نتایج رتبه بندی با اتکا به آمارهای کمی قابل اعتماد، تصویری از اقتصاد بنگاهی کشور ارائه می‌دهد، اهمیت بیشتر می یابد.

این همایش توسط سازمان مدیریت صنعتی، مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر برگزار می‌شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حامیان اصلی آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =