مدارس

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به غیرحضوری شدن مدارس روستاهای فریدن گفت: بیش از ۹۵ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند و تعطیلی به علت شیوع کرونا در مدارس نداشتیم.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا وکولاک و یخبندان در جادههای روستایی کلیه مدارس روستایی شهرستان فریدن فردا دوم بهمن ماه به صورت غیرحضوری و مدارس سطح شهر با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی افزود: بیش از ۹۵درصد معلمان اصفهانی دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و نسبت به دریافت دُز سوم واکسن اقدام کردند. ۸۱ درصد دانش‌آموزان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۷۵ درصد دانش‌آموزان هم برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا اقدام کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه حضوری شدن کلاس‌های درس از برنامه‌های جدی دولت است، گفت: در چهارماه اخیر مدارس اصفهان به صورت حضوری برگزار شده است و در این مدت گزارشی دال بر تعطیلی کلاس درس به علت شیوع کرونا نداشتیم.

وی اضافه کرد: به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس شاهد کمترین شیوع بیماری در بین دانش‌آموزان بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد چراکه روند آموزش و پرورش در این دوسال با چالش‌های عدیده‌ای همراه شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =