بسکتبال

در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر نفت آبادان به برتری رسید.

به گزارش ایراسین، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، روز دوشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۰، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولادمبارکه سپاهان در سالن آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آسمان‌خراش‌های سپاهانی با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ پیروز میدان شدند.

کوارتر نخست بازی پایاپایی را شاهد بودیم تا اینکه فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۹ بر ۸ به برتری رسید، اما در ۱۰ دقیقه دوم طلایی‌پوشان اصفهانی در حمله و دفاع دچار مشکل شدند تا تیم صنعت نفت آبادان ۲۵ بر ۱۶ پیروز و در مجموع ۳۳ بر ۲۵ برنده نیمه نخست شوند.

آسمان‌خراش‌های سپاهانی نفت را به آتش کشیدند

شروع نیمه دوم با درخشش عماد سلمانی همراه بود و نماینده اصفهان نبض بازی را در دست گرفت و کوارتر سوم را با برتری ۲۷ بر ۱۱ به پایان رساند، کوارتر چهارم نیز در عدد ۲۵ به تساوی کشیده شد تا فولاد مبارکه سپاهان در مجموع با نتیجه ۷۷ بر ۶۹ پیروز میدان شود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان فردا چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۵ به مصاف صنایع هرمزگان می‌رود.

پیش از این مسابقه در دیگر بازی‌ گروه F تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در سالن آزادی تهران و در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۸۷ بر ۸۶ صنایع هرمزگان را شکست دهد. در این دیدار هر دو تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و تا لحظات پایانی نیز بازی پابه‌پای را شاهد بودیم، اما در پایان ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه بسیار نزدیک ۸۷ بر ۸۶ پیروز شد. شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب آهن فردا از ساعت ۱۷ به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

آسمان‌خراش‌های سپاهانی نفت را به آتش کشیدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =