حجت صدقی

حجت صدقی گفت: بدشانسی در کنار بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها باعث شد بازی با آلومینیوم اراک به پنالتی کشیده شود.

به گزارش ایراسین، حجت صدقی دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که برای ضربات پنالتی دقیقه ۱۲۰ جایگزین کریستوفر کنت شد و 2 پنالتی را مهار کرد. او پیرامون این بازی اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم در مقابل آلومینیوم اراک که یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است، بازی سختی داریم. عملکرد این تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند که بازی‌های خوبی مقابل تیم‌های مدعی استقلال و پرسپولیس انجام داده است.

حجت صدقی ادامه داد: روز گذشته ما برنامه کاملی برای شکست آلومینیوم اراک داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، در طول ۹۰ دقیقه به طور کامل تیم برتر میدان بودیم و کار باید در وقت قانونی تمام می‌شد ولی بدشانسی در کنار بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها باعث شد کار به پنالتی کشیده شود. متاسفانه در ضربات پنالتی شانس برای پیروزی نداشتیم.

دروازه‌بان فولادمبارکه سپاهان درباره تعویض خود با کریستوفر کنت برای ضربات پنالتی گفت: در تمرینات پیش از بازی با توجه به احتمال اینکه بازی به پنالتی کشیده شود، تصمیم بر این بود که من برای پنالتی‌ها وارد زمین شوم. من در تمرینات آمار خوبی در پنالتی‌ها داشتم و با توجه به سابقه‌ای که دارم می‌شود گفت یک گلر پنالتی‌گیر هستم.

من یک گلر پنالتی گیر هستم

حجت صدقی خاطرنشان کرد: در زمانی‌که در تیم پیکان بودم، پنالتی‌های زیادی را مهار کردم که یکی از آن‌ها مقابل استقلال بود، به هر جهت آمدم به تیم کمک کنم ولی در نهایت متاسفانه شکست خوردیم و از گردونه مسابقات حذف شدیم.

دروازه‌بان فولادمبارکه سپاهان در مورد پنالتی چهارم آلومینیوم که به شکل عجیبی وارد دروازه شد گفت: در مورد پنالتی چهارم هم به خوبی جهت را تشخیص دادم و حتی توپ را گرفتم ولی ضربه به شکلی بود که قبل از رسیدن به من به زمین خورد و پله شد و برای همین محاسباتم درست از آب در نیامد و تبدیل به گل شد، ضربه بعدی را مهار و به نوعی اشتباه خود را جبران کردم ولی در ادامه نتوانستیم خوب عمل کنیم و متاسفانه شکست خوردیم.

وی در پایان افزود: فولادمبارکه سپاهان تیم بزرگی است و باید در هر جامی مدعی باشد و از حالا هم همه تیم عزمش را جزم کرده تا بهترین نتایج ممکن را در لیگ کسب کنیم و به امید خدا در پایان فصل قهرمان شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =