لیگ قهرمانان آسیا

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به کشورهای کاندیدای میزبانی از مرحله گروهی درخواست کاندیداتوری داد. پیش از طبق اعلام نشریه قطری ۳ کشور غرب آسیا خواهان میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت متمرکز شدند. ایران، عربستان و قطر ۳ کاندیدای امروز شنبه مهلت اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به پایان رسید و پرونده کاندیداتوری بسته شد.

در این بین عربستان به عنوان اولین کاندیدای اول و اصلی وارد میدان شده و مصمم است مثل سال گذشته برای میزبانی از این رقابت‌ها اقدام کند.

شروط میزبانی که باید مورد تایید AFC قرار بگیرد، شامل پروتکل‎های بهداشتی تا زیرساخت‎های ورزشگاه‎ها و هتل‎ها برای میزبان می‌باشد

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان با توجه به محرومیت استقلال و پرسپولیس تنها نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۶ می ۲۰۲۲) در منقطه غرب آسیا به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار خواهد شد و بازی‌های منطقه شرق اندکی زودتر و در تاریخ ۱۵ آوریل تا یک می ۲۰۲۲ انجام می‌شود.

گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

گروه A: برنده پلی آف (امارات/عراق) - الهلال عربستان - الریان قطر - استقلال تاجیکستان

گروه B: نیرو هوایی عراق - الجزیره امارات - الشباب عربستان - بمبئی سیتی هند

گروه C: الغرافه قطر - فولاد خوزستان - شباب الاهلی دبی - آهال ترکمنستان

گروه D: برنده پلی آف (التعاون عربستان/الجیش سوریه) - الدحیل قطر – فولاد مبارکه سپاهان - پاختاکور ازبکستان

گروه E: برنده پلی آف (ازبکستان/امارات) - السد قطر - الفیصلیه عربستان - الوحداد اردن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =