پلیس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به لغزندگی جاده‌های اصفهان، گفت: محورهای داران-تیران و داران-الیگودرز با بادروبه شدید همراه است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: از جمعه بارش‌ها در استان اصفهان آغاز شده است و دیشب شدت یافت. غرب و شمال استان اصفهان با بارش برف همراه است و در شرق استان هم بارش‌های باران آغاز شده است.

وی افزود: تردد در محور دامنه-تیران به علت بادروبه به سختی انجام می‌شود و تردد در محورهای خوانسار به گلپایگان، خوانسار به بوئین میاندشت، خوانسار به گلپایگان و داران به الیگودرز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: تمام جاده‌های استان اصفهان لغزنده است و توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد ضروری در جاده‌ها رعایت رانندگی در جاده لغزنده را داشته باشند و از در محورهای برف‌خیز از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۲۰۰ خودرو از دیروز تاکنون، گفت: تصادف جاده‌ای نداشتیم و تمام راه‌ها باز است و توصیه می‌شود در این شرایط از سفر غیرضروری اجتناب شود.

سرهنگ زارع گفت: در حال حاضر در محور داران-تیران و داران-الیگودرز شاهد بادروبه شدید هستیم و تردد در این دو محور باید با احتیاط ویژه صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =