توکا فولاد

شرکت فولاد مبارکه هم اکنون افتخاری فراملی برای کشور است؛ و با نوآوری ها، رکوردها و تولید کیفی و کمی محصولات فولادی خود در منطقه و دنیا مطرح است و همه به آن افتخار می کنند. 

به گزارش ایراسین شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد به مناسبت بیست و سوم دی ماه، بیست و نهمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، پیامی منتشر کرد. این پیام رسمی از سوی این شرکت بدین شرح است:

مفتخریم بیست و نهمین سالروز افتتاح شرکت بزرگ فولاد مبارکه، که خشت خشت آن با امید و تلاش شبانه روزی فولاد مردان این مرز و بوم و با عشق و غیرت و روحیه جهادی بنا شده است را محضر همه مدیران محترم و شایسته و تمامی کارکنان شریف شرکت فولاد مبارکه تبریک و تهنیت عرض نماییم.

دی ماه سال۱۳۷۱، هرساله تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و کارآفرینان کشور برای تأسیس بزرگترین و خوشنام ترین مجموعه صنعتی کشور است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام‌های بزرگ و منحصر به فردی برداشته اند.

چنانکه شرکت فولاد مبارکه هم اکنون افتخاری فراملی برای کشور است؛ و با نوآوری‌ها، رکوردها و تولید کیفی و کمی محصولات فولادی خود در منطقه و دنیا مطرح است و همه به آن افتخار می کنند.

با افتخار، مجددا در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز، ضمن گرامیداشت این ایام خجسته که یکی از ثمراتش مجتمع فولاد مبارکه است، سالروز افتتاح این مجموعه بزرگ صنعتی کشور را خدمت همه همکاران غیور و پر تلاش گروه بزرگ فولاد مبارکه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =