فلز تدارکات

دومین سایت تولید و پیش‌ فرآوری سنگ‌آهن شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان در شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، آیین افتتاح دومین سایت تولید و پیش فرآوری سنگ‌آهن گروه فولاد مبارکه با محوریت شرکت فلز تدارک با حضور رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فلز تدارک و شرکت‌های پیمانکار و مشاور برگزار شد.

در این مراسم با تأکید بر نکات ایمنی و مدیریت هزینه‌ها درباره تأمین پایدار مواد اولیه، توسعه عملیات اکتشافی، افزایش بهره‌وری در استخراج سنگ‌آهن افزایش سهم کنسانتره تبدیلی در سبد تأمین خوراک گروه مبارکه بحث و تبادل‌نظر شد و عملیات استخراج و پیش فرآوری شرکت فلز تدارک در دلیجان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شرکت فلز تدارک به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مبارکه با دارا بودن شش محدوده معدنی و یازده محدوده اکتشافی سنگ‌آهن در استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، یزد، اصفهان و سیستان و بلوچستان به ذخیره دوازده میلیون تن سنگ‌آهن و دویست و پنجاه کیلومترمربع محدوده اکتشافی دست‌یافته و تا پایان سال ۱۴۰۱،این شرکت امکان تأمین یک‌میلیون تن کنسانتره موردنیاز فولاد مبارکه را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =