نشست هم‌اندیشی مدیران فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار-2

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: تأمین نیاز مشتریان فولاد مبارکه به بهترین شکل، با اجرای طرح‌های توسعه و ارتقای کیفیت محصول، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در تأمین نیازهای مشتریان است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهزاد بهادرانی امروز ۱۳ دی‌ماه، در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با گروه مشتریان فولاد مبارکه در عرصه قطعه‌سازی خودرو برگزار شد، اظهار کرد: تأمین نیاز مشتریان فولاد مبارکه به بهترین شکل، با اجرای طرح‌های توسعه و ارتقای کیفیت محصول، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در تأمین نیازهای مشتریان است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با بیان این که ناحیه نورد سرد شامل ۲۹ پلنت در خط تولید است، افزود: هرچند که کنترل کیفیت محصول فرآیند پیچیده‌ای است، اما تمام تلاش ما در فولاد مبارکه تولید محصول با کیفیت بالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی ریومپ تاندم بر اساس تغییر سیستم اعمال نیرو خاطرنشان کرد: این خط نورد جدید تا سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و تولید و نورد ورق سرد با کیفیت و استحکام بالا برای مشتریان شرکت فولاد مبارکه در این خط آغاز می‌شود.

بهادرانی با بیان اینکه فولاد مبارکه همواره درصدد استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود است اذعان داشت: انتظار داریم در صنایع بسته‌بندی نیز بتوانیم تا ۶ ماه آینده از آخرین فناوری‌های جدید در عرصه‌های جهانی در این زمینه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از ۲ سال گذشته برای تولید ورق در ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید استفاده شده که در بهبود کیفی تولید ورق سرد در این شرکت بسیار تأثیرگذار بوده است.

شایان ذکر است، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه سال جاری به ترتیب با مشتریان صنایع بسته‌بندی و قطعه‌سازان صنایع خودروسازی در تهران برگزار ‌شد.

در دومین روز این همایش بیش از ۷۰ نفر از مدیران و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان کشور شرکت کردند که شرکت فولاد مبارکه با اهدای لوح یادبودی از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =