بارش باران

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سازمان هواشناسی کشور گفت: هفته پربارشی در کشور خواهیم داشت و مناطق جنوبی بیشترین میزان بارشها را دارند.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در مورد آخرین وضعیت بارشهای کشور اظهار کرد: امروز بارش‌ها را دراستان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، نیمه جنوبی اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

وی افزود: انتظار داریم فردا، بارش‌ها استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه‌وبویراحمد، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان رضوی را در بر می‌گیرد و بارش‌های خفیفی هم در استان اصفهان دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه سامانه بارشی در روز شنبه خفیف می‌شود، بیان کرد: از روز یکشنبه دامنه بارش‌ها در کشور وسیع می‌شود و در نیمه جنوبی شاهد بارش زیادی خواهیم بود.

ضیاییان با اعلام اینکه بارش‌های کشور تا اواخر هفته آتی ادامه خواهد داشت، افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و کرمان دچار مخاطرات جوی بر اثر بارش‌ها خواهند شد.

وی اضافه کرد: بارش‌های هفته آتی می‌تواند تا حدود زیادی کم بارشی پاییز را در استان‌های جنوبی کشور را جبران کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =