فولاد خوزستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: خانه فولاد به صورت تخصصی برای شرکت‌های فولاد موجود در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایراسین به نقل از معدن نیوز، رضا فتوحی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: خانه فولاد به صورت تخصصی برای شرکت‌های فولاد موجود در خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

رضا فتوحی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان بیان کرد: به دنبال این هستیم که صنف‌های مختلف و تولیدی‌ها در خوزستان، هر کدام انجمن و خانه تخصصی خود را داشته باشند از جمله تشکیل خانه ‌تخصصی فولاد مدنظر است.

وی گفت: راه‌اندازی خانه فولاد با توجه به وجود چند شرکت‌ فولاد در خوزستان، موجب اثرگذاری بیشتر برای حل مشکلات این صنف، و رونق بیشتر تولید فولاد خواهد شد و کار به صورت تخصصی و فنی در این حوزه اداره می‌شود.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات پروژه‌هایی که به هر دلیل راکد مانده و یا تعطیل شده‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: دنبال این هستیم که برای کمک به تولیدکنندگان موانع آنها را که بیشتر بحث مالی است برطرف کنیم.

فتوحی بیان کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارشناسان مربوطه اظهار نظر می‌کنند وبر اساس اظهارنظرهای کارشناسی طرح‌ها ارزیابی و بررسی می‌شود تا طرح رونق بگیرد و باعث رشد تولید شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بر اساس ماهیت این ستاد وظیفه داریم این موانع را برطرف کنیم و باعث رونق تولید در استان شویم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز بیان کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان برای تمدید کارت بازرگانی خود به دلیل چک برگشتی که نزد فولاد خوزستان دارد با مشکل روبه رو است.

امیر حسین نظری افزود: واحدهای تولیدی که‌ چک برگشتی دارند برای تمدید کارت بازرگانی خود و امکان انجام صادرات لازم است که مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را دریافت کنند.

وی ادامه داد: این شرکت به دلیل چک برگشتی امکان تمدید کارت بازرگانی را ندارد و به همین منظور امکان صادرات محصول خود را ندارد و ممکن است متحمل ضرر و زیان شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =