• ۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
  • کد خبر: 20986
  • readingTime: ۱ دقیقه
مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: با استراتژی خوبی وارد بازی شدیم و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که توانستیم پیروز شویم.

به گزارش ایراسین، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از پیروزی مقابل فولادمبارکه سپاهان گفت: بعد از دو شکستی که مقابل استقلال و پرسپولیس داشتیم می‌دانستیم که باید از سپاهان امتیاز بگیریم، بازی کردن در اصفهان و نقش جهان کار خیلی سختی است. با استراتژی خوبی وارد بازی شدیم و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه خوب دفاع کردیم، ادامه داد:  مقابل فولادمبارکه سپاهان سازماندهی شده بازی کردیم و همه بازیکنانم انرژی خوبی گذاشتند، از زحمات همه تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. می‌دانستیم اگر تیم خوب سپاهان را در این زمین در تحت فشار قرار ندهیم قابلیت‌های هجومی بالایی دارند.

محرم نویدکیا با بیان اینکه کمترین موقعیت را به سپاهان دادیم، گفت: در شلوغی محوطه جریمه ما، سپاهانی‌ها صاحب چند فرصت گلزنی هم شدند، اما خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. بازهم باید از شاگردانم تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: این پیروزی خیلی خوب را که پیکان بعد از سال‌ها توانست سپاهان را شکست دهد به کارگران خیلی خوب کارخانه ایران‌خودرو تقدیم می‌کنیم، همچنین از مدیران مجموعه هم تشکر می‌کنم که حامی ما بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =