پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با توصیه به مردم در استفاده از تعویض پلاک اینترنتی گفت: افزایش تعداد مراجعات در پایان آذر ماه همزمان با آخرین روز از مهلت اعتبار وکالت نامه های منقضی شده و تاخیر در رسیدن پلاک ها از کارخانه به استان  علت شلوغی امروز و کمبود پلاک در مراکز تعویض پلاک اصفهان بود.

سرهنگ‌ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین ضمن عذرخواهی بابت معطلی مراجعان در مراکز تعویض پلاک اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۴۰۰ زوج پلاک در مرکز شماره یک تعویض پلاک اصفهان ساخته و تحویل متقاضیان شد و بیش از ۱۵۰۰ خدمت فقط در ۲ مرکز کلان‌شهر اصفهان به شهروندان عزیز ارائه شد.

وی افزود: با توجه به پایان یافتن مهلت اعتبار وکالت‌های منقضی شده در سی‌ام‌ آذرماه و افزایش مراجعات و همچنین حضور تعداد زیادی از فروشندگان و خریداران با همراهان و گاهی با خانواده به مراکز تعویض پلاک، با ازدحام جمعیت در سالن تعویض پلاک مواجه بودیم.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان تصریح کرد: طرح تعویض پلاک اینترنتی زمان معطلی را به ۱۵ دقیقه کاهش می‌دهد. روزانه ۳۰ نفر از این طرح نسبت به تعویض پلاک خود اقدام می‌کنند این در حالی است که هر ۱۵ دقیقه می‌توان با کمترین معطلی پلاک را از طریق طرح اینترنتی تعویض کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =