پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در بعدازظهرها گفت: جریمه استفاده از تلفن همراه موقع رانندگی بازدارنده نیست!

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس طرح زوج و فرد در اصفهان بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در هسته مرکزی کلان‌شهر اصفهان فعال است.

وی با اشاره به ظهور سویه اُمیکرون در جامعه گفت: ما تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم و هنوز درخصوص اعمال محدودیت‌ها ابلاغی نداشتیم. توصیه ما کماکان به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه در مراسم یلدای فاطمی است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه آمار تصادفات در شهر اصفهان به علت بارش باران شدت گرفت، گفت: عامل اصلی را در بی‌احتیاطی رانندگان می‌دانم. چراکه هنوز رانندگان به این نکته دقت نمی‌کنند که رانندگی در معابر خشک با خیس متفاوت است. 

وی اضافه کرد: یکی از عوامل تصادف در اصفهان استفاده از گوشی، تبلت و بولوتوث و هندزفری هنگام رانندگی است که متأسفانه آمار جرائم آن بسیار بالاست و جریمه 100 هزارتومانی هم بازدارنده نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =