• ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
  • کد خبر: 20075
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم بازی با فولادمبارکه سپاهان با تغییراتی که داشتیم به گل رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی در دربی اصفهان گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند، نیمه اول سپاهان تیم برتر بود و یک پنالتی هم گرفت، دروازه بان ما را در بازی نگه داشت، در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم به گل رسیدیم و بعد از ۱۰ نفره شدن سپاهان، رو به بازی احساسی آوردیم در صورتی‌که و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی با بیان اینکه اگر پنالتی سپاهان در نیمه اول گل می‌شد شرایط تغییر می کرد، افزود: در بازی امروز برخلاف بازی با استقلال اتفاقات فوتبالی به سود ما رقم خورد و سه امتیاز شیرین به دست آوردیم. بعد از مدت‌ها تیم قدرتمند سپاهان را شکست دادیم و استان اصفهان باید به این دو تیم سپاهان و ذوب آهن افتخار کند.

مهدی تارتار پیرامون شرایط فنی ذوب آهن در دربی اصفهان گفت: در نیمه اول ایرادهایی مشاهده کردیم، در تمرینات روی کار تاکتیکی سپاهان کار کرده بودیم. بین دو نیمه هم با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم در دفاع به حمله قویتر عمل کنیم و در ضد حملات سریع موقعیت‌های گلزنی به دست آوردیم، در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و به همین دلیل از دست مهاجمان تیم عصبانی شدم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: نباید مقابل تیمی مثل سپاهان موقعیت‌های گلزنی را راحت از دست بدهیم چراکه اگر یک توپ وارد دروازه ما می‌شد تمام زحمتی که کشیده بودیم از بین می رفت. باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر دانست.

وی پیرامون تفاوت دربی تهران و اصفهان اظهار داشت: حساسیت دربی اصفهان نسبت به دربی تهران کمتر است و بازیکنان بهتر بازی می کنند و ریسک می‌کنند. در دربی تهران حتی علی پروین قبل از بازی با استقلال رنگ چشمش تغییر می کرد و رنگ چشمش خون می شد. این حساسیت بالا اشتباه است. در دربی اصفهان حساسیت کمتر از و کیفیت بازی بهتر است و اگر تیم‌ها خوب باشند کیفیت بهتری را در بازی شاهد هستیم.

وی در پایان در خصوص ادامه لیگ برتر گفت: کار سختی پیش‌رو داریم و هواداران باید صبور باشند و این پیروزی را به همه هواداران اصیل ذوب ‌آهن تقدیم می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =