• ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
  • کد خبر: 20693
  • readingTime: ۱ دقیقه
ایران خودرو

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روز گذشته شرکت ایران خودرو طی نامه‌ای به سازمان بورس قیمت‌های جدید محصولات خود را برای آذرماه به این سازمان بورس اعلام کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو روز گذشته با بیان اینکه فروش فوری هفتگی محصولات ایران خودرو از هفته آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: با تصمیمات متخذه درخصوص اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: اصلاح قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، براساس محاسبه تورم بخشی صورت می‌پذیرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن اشاره به افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید، بر ضرورت اصلاح قیمت محصول نهایی براساس بهای تمام شده تولید گفت: با اصلاح قیمت‌ها و تزریق نقدینگی به خطوط تولید، از زیان هنگفت خودروسازان و تهدید تولید ملی و اشتغال هزاران نفر در زنجیره تامین و تولید خودرو جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان‌ این‌که اصلاح قیمت‌ها سبب افزایش تولید و عرضه به بازار شده و علاوه بر حذف واسطه‌گری و سودجویی در بازار، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو

بر این اساس قیمت جدید محصولات ایران خودرو به شرح زیر است:

قیمت جدید محصولات ایران خودرو چقدر است؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =