مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و آماده هستیم تا در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان نمایش خوب و با کیفیت داشته باشیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و قطعاً تلاش خواهد کرد تا در بازی فردا خود را از بحران خارج کند، ولی ما هم می‌خواهیم سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

وی ادامه داد: وضعیت تیم ما خوب است و آماده هستیم تا در بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان نمایش خوب و با کیفیت داشته باشیم، ما به صنعت نفت احترام می‌گذاریم.

علیرضا مرزبان در پاسخ به این پرسش که «آیا خوردن چهار گل برابر گل‌گهر به شخصیت قهرمانی سپاهان خدشه وارد نمی‌کند؟»، اظهار داشت: بستگی دارد با چه دیدگاهی به این موضوع نگاه کنیم، ما از لحاظ فنی عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و از لحاظ داشتن مالکیت بازی تیم برتر بودیم. حتی موقعیت‌های خیلی خوبی هم ایجاد کردیم، ولی در نهایت برخی مسائل باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. مسئله مهم گلی بود که در ابتدای بازی دریافت کردیم و آن گل آفساید بود، این در حالی است که جدا از هدر رفتن چند موقعیت، یک ضربه پنالتی را هم از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در بازی با گل‌گهر قبول کردن گل مردود مصیبت بزرگی بود و اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد خیلی چیزها عوض می‌شد. در ادامه هم داوران کار خودشان را انجام دادند و جالب اینجاست که روی گل اول گل‌گهر، تیم داوری واکنشی مقابل مردود بودن این گل نشان ندادند. ما برابر اشتباهات داوری خودمان را قوی‌تر خواهیم کرد و حالا می‌دانیم جدا از رقابتی که با تیم مقابل داریم، باید در خیلی از زمینه‌ها باهوش باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه بازیکنان ما با این شکست قهرمانانه کنار آمدند، افزود: باید از آنها تشکر کنم که حالا با انگیزه بالا دنبال جبران هستند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم هستند و امیدوارم با موفقیت در بازی‌های آینده آنها را خوشحال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =