رحمت اله فیروزی

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) با اشاره به نقش مؤثر فولاد مبارکه در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور گفت: شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های صنعتی مادر کشور است که خوشبختانه موفق بوده و نقش مهمی در تولید کشور را بر عهده دارد.

رحمت‌اله فیروزی پوربادی امروز(15 آذرماه) ضمن بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه‌ بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه یکی از مجموعه‌های صنعتی مادر کشور است که خوشبختانه موفق بوده و نقش مهمی در تولید کشور را بر عهده دارد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در ادامه افزود: امید می‌رود با حمایت از شرکت فولاد مبارکه، نقشی که این صنعت در توسعه کشور داشته و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی کشور رسانده، این شرکت بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

به گزارش ایراسین، گروه فولاد مبارکه با حضور فعال در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو) که از ۱۴ تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به حوزه‌های مرتبط با صنعت و معدن است، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت فولاد می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =