• ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
  • کد خبر: 20582
  • readingTime: ۱ دقیقه
کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: صادرات نفت ایران وضع مطلوبی دارد و از طریق تهاتر نفت با کالا و خدمات شرایط بهتری را نیز تجربه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از شانا، حسین حسین‌زاده با بیان اینکه طبق آمارهای بانک مرکزی و گزارشی که جواد اوجی، وزیر نفت در نشست مشترک مجلس و دولت و در عین حال نشست با اعضای کمیسیون انرژی مجلس ارائه کرد، فروش نفت کشور رشد قابل‌توجهی نسبت به پارسال داشته است، گفت: بنده نیز معتقدم روند فروش نفت در مقایسه با گذشته افزایشی است و صادرات پتروشیمی وضع مناسبی دارد.

وی افزود: هم‌اکنون افزون بر افزایش صادرات نفت، باید نگاه بلندمدت و محوری بر نگهداشت و صیانت از ازدیاد برداشت داشته باشیم، زیرا این موضوع می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر صنعت نفت و پتروشیمی منجر شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس به موضوع تهاتر نفت نیز اشاره و تصریح کرد: بی‌شک تهاتر نفت، ظرفیت بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی به‌شمار می‌آید و وضع صادرات نفت را هم در شرایط بهتری قرار خواهد داد.

حسین‌زاده به قرارداد سه‌جانبه گازی میان ایران، ترکمنستان و آذربایجان نیز اشاره عنوان کرد: توافق سه‌جانبه سوآپ گازی ایران، ترکمنستان و آذربایجان کمک به تحریم‌شکنی است و امضای این قرارداد نشان داد تحریم هم نمی‌تواند در این بخش به ما آسیب بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =