علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باید مقابل فجرسپاسی شیراز تمرکز روی مسائل تاکتیکی خودمان باشد تا بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آستانه بازی با تیم فجرسپاسی شیراز در هفته ششم لیگ برتر ایران گفت: ما باید به شیراز برویم، بازی را ببریم و به اصفهان برگردیم. ما نباید دنبال بهانه و ناله و زاری باشیم. تمرکز ما باید فقط روی مسائل تاکتیکی خودمان باشد تا بتوانیم در این بازی پیروز از زمین خارج شویم.

وی پیرامون بازی با تراکتور در هفته پنجم گفت: ما در این بازی کیفیت فوتبالی خوبی داشتیم و شانس‌های گلزنی مناسبی را هم به دست آوردیم که متأسفانه به هدر رفتند. با این حال مسئله خوشحال‌کننده برای ما کیفیت فنی بازیکنان‌مان بود و آنها توانستند نمایش خوبی از خود ارائه کنند. بازیکنان ما بالای ۱۱ کیلومتر در این بازی دویدند و از لحاظ تاکتیکی هم نمایش خوبی داشتند.

علیرضا مرزبان در خصوص امتیازگیری تیم‌ها در فصل جدید و فصل گذشته اظهار داشت: فولاد مبارکه سپاهان در سال گذشته از ۵ بازی ۹ امتیاز گرفتیم و مقابل گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان شکست خوردیم، ولی امسال تیم استحکام و کیفیت بالاتری دارد. ما در بازی با ذوب‌آهن شکست را پذیرا شدیم، اما اگر ضربه پنالتی شهباززاده تبدیل به گل می‌شد شرایط طور دیگری رقم می‌خورد.

 مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص برگزاری دیدار استقلال تهران و نساجی با حضور تماشاگران گفت: ما نمی‌خواهیم روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز داشته باشیم و مهم این است که بتوانیم از بُعد تاکتیکی خودمان را در بهترین شرایط ممکن قرار دهیم و بازی‌های خوبی به نمایش گذاریم.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =