پلیس

استاندار اصفهان در دومین نشست شورای راهبری کاهش تصادفات استان اصفهان گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از تکنولوژی شاهد پلیس در صحنه و کاهش زمان رسیدگی به تصادفات مطابق استاندارد جهانی شود و کیفی‌سازی خودروهای از اولویت خارج نشود.

 به گزارش خبرنگار ایراسین، سیدرضا مرتضوی امروز(۲۵ آبان‌ماه) در دومین نشست شورای راهبری کاهش تصادفات در استان اصفهان اظهار کرد: امیدواریم شرایط به نحوی در استان اصفهان مدیریت شود که همه‌جا شاهد پلیس در صحنه باشیم و رسیدگی‌های در صحنه و خدمت‌رسانی پلیس به مردم در سطح جامعه مشهود باشد.

وی افزود: با تکنولوژی و تجهیزات امروزه اعم از بهره‌گیری از دوربین‌ها و امکانات دیگر مسیر برای خدمت‌رسانی سریع و بیشتر پلیس به مردم فراهم شده است تا با کنترل‌های مؤثر پلیس شاهد تصادفات کمتری در سطح جامعه باشیم.

https://media.irasin.ir/d/2021/11/16/4/26785.jpg

نگاه راهبردی به مسأله تصادفات

استاندار اصفهان با تأکید بر نگاه راهبردی به مسأله تصادفات و بررسی و تصمیم‌گیری در ذیل کمیته‌های مربوطه، بیان کرد: امیدواریم در پایان این نشست به جمع‌بندی مؤثر و مبتنی بر برنامه‌ریزی در موضوعات ایمن‌سازی راه‌ها، کنترل و نظارت، ارتقای فرهنگ رانندگی و فرهنگ‌سازی دست‌یابیم، چراکه این محورها سهم قابل‌توجهی در تصادفات دارد که در اختیار مدیریت استان اصفهان است.

کاهش زمان رسیدگی به مصدومان جاده‌ای

وی اضافه کرد: از موارد قابل‌ توجه در تصادفات، زمان رسیدگی به مصدومان و پلیس در صحنه است، چراکه زمان رسیدگی به سوانح از اهمیت بالایی برخوردار است و تأخیر در زمان رسیدگی ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد؛ بنابراین نیاز است که نقاط قوت و ضعف در این موارد مهم شناسایی و بررسی شود تا این زمان رسیدگی به استانداردهای جهانی نزدیک شده و نهایت خدمت‌رسانی در حداقل زمان ممکن انجام گیرد.

مرتضوی با بیان این که تعدد ایستگاه‌های پلیس می‌تواند سهم به‌سزایی در خدمت‌رسانی به تصادفات داشته باشد، گفت: استانداردسازی خودروها هم بخش قابل تأملی در کاهش تصادفات است که بایستی با نظارت وزارت صمت، پلیس و استاندارد تعریف شود و تأکید بر کیفی‌سازی و ایمنی‌سازی خودروسازی همواره باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: مصوبات پیشنهادی و پیشنهادات در این جلسه به تأیید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قرار می‌گیرد تا با بررسی بیشتر مصوبات اطلاع‌رسانی شود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =