والیبال سپاهان-مس رفسنجان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان برای کسب هفتمین پیروزی متوالی به مصاف راهیاب ملل مریوان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با انجام ۷ دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار صدرنشین قدرتمند لیگ یعنی فولاد مبارکه سپاهان فردا مهمان تیم راه‌یاب ملل مریوان است، سپاهانی‌ها در ۶ دیدار گذشته لیگ برتر شکستی را متحمل نشده‌اند و هفته گذشته مقابل تیم شهرداری ارومیه با برتری ۳ بر صفر سالن ۲۵ آبان را ترک کرد. از طرفی شاگردان صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل با روحیه مضاعف طی شکست سایپا از تنها تیم بدون شکست لیگ میزبانی خواهند کرد.

باید منتظر ماند که آیا نماینده مریوان دیگر قربانی بلندقامتان سپاهانی خواهد بود؟

تیم پیکان تهران نیز پس از شکست مقابل تیم گنبد برای کسب چهارمین برد مقابل تیم شهرداری ورامینی قرار خواهد گرفت که شرایط بهتری از خودروسازان در جدول رده‌بندی دارد.

دربی ارومیه میان دو تیم آذرباتری و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد. شهرداری نخستین باخت خود را مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته ششم متحمل شد و فردا برای جبران شکست برابر دیگر نماینده ارومیه صف‌آرایی خواهد کرد.

تیم هورسان رامسر، پس از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی هفته ششم به نخستین برد خود رسید و باید دید پیروزی رامسر ادامه‌دار است و فردا برابر تیم شهداب یزد چه خواهند کرد.

تیم بحران‌زده سایپا تهران هم که شرایط خوبی ندارد فردا میهمان تیم تازه وارد پاس گرگان است و تلاش خود را برای کسب دومین پیروزی خواهد کرد تا از شرایط بحرانی خود عبور کنند.

برنامه دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

شهرداری گنبد - فولاد سیرجان - ساعت ۱۶ - سالن المپیک گنبد

هورسان رامسر - شهداب یزد - ساعت ۱۶ - مجموعه شهید صدر

پیکان تهران - شهرداری ورامین - ساعت ۱۶ - خانه والیبال

پاس گرگان - سایپا تهران - ساعت ۱۶ - سالن امام خمینی گرگان

مس رفسنجان - هراز آمل - ساعت ۱۶ - سالن ۹ دی

راه‌یاب ملل – فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۷ - سالن ۱۲ هزار نفری زاگرس

آذرباتری ارومیه - شهرداری ارومیه - ساعت ۱۶ -مجموعه ۶ هزار نفری غدیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =