سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: پایان آذر آخرین مهلت برای پرداخت اصل جرایم رانندگی بدون مازاد و دوبرابری است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: طبقه مصوبه مجلس شورای اسلامی تا پایان آذرماه جرایم رانندگی بدون مازاد و دوبرابری اعمال می شود و از شهروندان تقاضا داریم با دریافت خلافی نسبت به این مهم اقدام کنند تا متضرر نشوند.

وی افزود: شهروندان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و به روز های پایانی آذر موکول نکنند چراکه بعد از پایان فرصت، جریمه ها به اصل خود بر می گردند.

تعویض پلاک اینترنتی در ۱۵ دقیقه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در ادامه به طرح تعویض پلاک اینترنتی در ۱۵ دقیقه اشاره ای کرد و گفت: اصفهان پس از پایتخت به عنوان پایلوت اجرای طرح تعویض پلاک اینترنتی شده است و روزانه ۲۰ الی ۳۰ متقاضی از این طریق پلاک خود را دریافت می کنند که قابلیت ارتقا این تسهیلات تا ۵۰ متقاضی فراهم است.  

وی افزود: متاسفانه هنوز اطلاع رسانی لازم در این زمینه به شهروندان ارائه نشده است و متقاضیان تعویض پلاک اینترنتی را با نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک اشتباه گرفته اند. این در حالی است که متقاضیان می توانند مراحل اداری تعویض پلاک را از طریق اینترنت در منزل طی کنند و با مراجعه به مرکز پلاک شماره یک (شهید دستجردی) در مدت کمتر از ۱۵ دقیقه پلاک جدید دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اعلام کرد: پلیس راهور ناجا در حال برنامه ریزی برای اجرای تعویض پلاک درب منزل است که امیدواریم به زودی در اصفهان هم عملیاتی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =