برف در جاده

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: طی ۲ روز گذشته، محورهای شهرستان فریدون‌شهر و خوانسار پربارش بوده و راهداران در دامنه خوانسار و آزادراه شهرستان نطنز عملیات راهداری را انجام دادند.  

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شب گذشته با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، شاهد بارش‌های خوبی در مناطق غربی و شمالی استان اصفهان بودیم و در حال حاضر در محورهای شرقی و جنوبی اصفهان شاهد بارش پراکنده باران هستیم؛ صبحگاه نیز، محور مواصلاتی شهرضا-سمیرم همراه با کاهش میدان دید، محور مواصلاتی گلپایگان-خمین همراه با بارش پراکنده باران و محور مواصلاتی اردستان-نایین نیز همراه با بارش برف گزارش شد.

وی با اشاره به فراگیری این سامانه بارشی در استان اصفهان افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، این سامانه بارشی تا پایان روز یکشنبه فعالیت خود را در قسمت‌های شمال، شمال شرق و برخی از مناطق جنوب استان اصفهان ادامه خواهد داد، بنابراین امکان بارش باران و برف در مناطق کوهستانی و به تبع آن لغزندگی جاده و محورهای مواصلاتی دور از انتظار نیست.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد سفر به این مناطق دارند باید تجهیزات ایمنی رانندگی در زمستان به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و تا حد امکان از تردد غیر ضروری به‌ویژه در شب اجتناب کنند؛ پیشنهاد ما این است که قبل از شروع سفر به منظور انتخاب زمان و مسیر مناسب با تلفن گویای ۱۴۱ تماس برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب کنند.

وی اذعان داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته با توجه به بارش‌های زیاد، راهداران شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، دهاقان، فریدن، فریدون‌شهر، بوئین میاندشت، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کاشان، اردستان و نایین در محورهای مواصلاتی حضور یافتند و نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کردند.

تاکی با بیان این که تا پایان هفته سامانه بارشی نخواهیم داشت، گفت: طی دو روز گذشته، محورهای مواصلاتی شهرستان فریدون‌شهر و خوانسار پربارش بوده و راهداران در دامنه خوانسار و آزادراه شهرستان نطنز عملیات راهداری انجام داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =