بارش باران

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی به سمت غرب و جنوب اصفهان در حرکت است و احتمال بارش پراکنده در شهر اصفهان پیش بینی می شود.  

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در دو روز گذشته شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق استان اصفهان بودیم که شدت بارش‌ها در مناطق نیمه شمالی استان متمرکز شده بود. در ۴۸ ساعت گذشته نطنز به میزان ۴۹.۷ میلی‌متر رکورددار بارش‌ها بود و پس از آن گلپایگان و اردستان بیشترین بارش‌ها را داشتند.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: سامانه بارش زا امروز و فردا هم در استان اصفهان فعال است که اوج بارش‌ها در مناطق غرب و شمال و فردا در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان خواهد بود و در کلان‌شهر اصفهان هم شاهد بارش‌های پراکنده هستیم. 

وی اضافه کرد: آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی دورازانتظار نیست و توصیه ما به رانندگان این است که در هنگام تردد در مناطق مرتفع تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

رفیعی با اشاره به افت کمینه دما در اکثر مناطق استان اصفهان تا ۴ درجه، افزود: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به ۷ درجه سانتی گراد می‌رسد. خوربیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با منفی ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =