واکسن

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: در فصل سرما شیوع آنفلوانزا اجتناب‌ناپذیر است و شهروندان باید در رعایت اصول بهداشتی جدیت به عمل آورند.

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به این که آمادگی تزریق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در اصفهان فراهم است، اظهار کرد: تاکنون 3 میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان اصفهان یک نوبت و 2 میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هم دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این که روزانه ۱۰ الی ۱۲ هزار نفر برای دریافت دز اول واکسن کرونا اقدام می‌کنند، افزود: تاکنون ۶۵ درصد جمعیت بیش از ۱۲ سال در استان اصفهان یک دز واکسن کرونا را دریافت کردند که مقدار قابل قبولی نیست و مردم نباید به تبلیغات منفی درباره واکسیناسیون توجه کنند.

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به روند کند واکسیناسیون کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: از شنبه دانش‌آموزان متوسطه دوم با نصف ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

وی اذعان داشت: اگرچه اطلاعات آماری دقیق از شیوع آنفلوانزا در اصفهان نداریم اما در فصل سرما شیوع آنفلوانزا و دیگر ویروس‌های سرماخوردگی اجتناب‌ناپذیر است و  شهروندان باید در رعایت اصول بهداشتی جدیت به عمل آورند.

فدایی تأکید کرد: نحوه چگونگی اجرای طرح شهید سلیمانی برای اجرای واکسیناسیون و شناسایی بیماران در روز شنبه و در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا تعیین می‌شود تا با کمک نیروهای جهادی بتوانیم به ایمنی جمعی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =