مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ضرورت همکاری خانواده ها با مدارس برای بازگشایی حضوری مقطع متوسطه دوم از روز شنبه، گفت: اولویت تدریس در مدارس با آموزش حضوری است.

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین بازگشایی مدارس مقطع متوسطه دوم از روز شنبه اظهار کرد: از روز شنبه ۲۰۰ هزار دانش آموزان مقطع متوسطه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی  و در گام بعد هم از اوائل آذرماه دانش آموزان مقطع متوسطه اول آموزش حضوری خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس متناسب با فضای فیزیکی انجام می شود و بر همین اساس اعلام می شود چه تعداد دانش آموز به صورت حضوری در کلاس درس حاضر شوند. برای تداوم آموزش حضوری در مدارس نیازمند همکاری خانواده ها و دانش آموزان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

وی در ادامه به آمار واکسیناسیون دانش آموزان اشاره ای کرد و گفت: ۳۴۳ هزار و ۷۳۸ نفر دانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در اصفهان واکسن دریافت کرده اند و در برخی از شهرستانها مانند بوئین میاندشت، نظنز، سمیرم، گلپایگان، چادگان، خوروبیابانک، خوانسار، دهاقان بیش از ۸۰درصد دانش آموزان واکسینه شده اند.

امیرپور گفت: بازگشایی مدارس در شهرستان مبارکه انجام نمی شود و امیدواریم شرایط استان اصفهان به سمت قرمز شدن نرود تا بتوانیم آموزش حضوری را تداوم بخشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =