فولاد

جلسه  ارزیابی عملکرد شش‌ماهه شرکت فولاد متیل با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران این شرکت، همچنین گروه ارزیابان فولادمبارکه اصفهان ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد متیل براساس برنامه ارزیابی اعلام شده از طرف مدیریت امور مجامع و ارزیابی شرکت‌های فولادمبارکه در مقطع شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، ارزیابی عملکرد شرکت فولاد متیل در معیارهای تحقق اهداف و استراتژیک، میزان اجرای سیاست‌های ابلاغی فولاد مبارکه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها، سیستم‌ها و فناوری اطلاعات، تضمین کیفیت، نیروی انسانی، نحوه تعاملات با شرکت مادر و حوزه حراست توسط ارزیابان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.  

سیروس حامدی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه و تشکراز حضور متخصصان و ارزیابان شرکت فولادمبارکه، از کلیه کارکنان شرکت متیل در همراهی و انجام این ارزیابی تقدیر کرد. 

وی خاطر نشان کرد: نظارت، کنترل و اجرای سیاست‌های ابلاغی یکی از ارکان اصلی مدیریت در شرکت فولاد متیل است که در این فرآیند، ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف خود سعی  درتدوین برنامه ها و سیاستگذاری صحیح و اثر بخش را دارد و امید می‌رود به حول و قوه الهی به تحقق کلیه برنامه‌های استراتژیک تدوین شده برای شرکت دست یابیم و همچنین انتظارات ذینفعان اصلی شرکت را در این مسیر محقق سازیم.  

در پایان جلسه ارزیابان نسبت به میزان پیاده‌سازی سیاست‌های ابلاغی و تحقق اهداف استراتژیک فولاد متیل و همکاری واحدهای مختلف این شرکت جهت انجام فرایند ارزیابی ابراز رضایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =