مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از روز شنبه ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم در اصفهان آموزش حضوری در مدرسه را متناسب با واکسیناسیون و شرایط مدرسه خواهند داشت.

آذر کیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص برگزاری وبینار مشترک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و آموزش‌وپرورش استان با روسای شبکه‌های بهداشت و روسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها اظهار کرد: در این جلسه نقطه نظرات مسئولان امر مطرح شد و تصمیم‌گیری به این صورت است  که از روز شنبه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم متناسب با واکسیناسیون و شرایط مدرسه آموزش حضوری خواهند داشت.

وی افزود: با همکاری تمام دستگاه‌ها، مقرر شد ۲۰۰ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم از نیمه آبان ماه به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی)  و در گام بعد هم از اوایل آذرماه دانش آموزان مقطع متوسطه اول آموزش حضوری داشته باشند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در کلاس متناسب با فضای فیزیکی انجام می‌شود و بر همین اساس اعلام می‌شود چه تعداد دانش‌آموز به صورت حضوری در کلاس درس حاضر شوند.

وی در ادامه به آمار واکسیناسیون دانش آموزان اشاره‌ای کرد و گفت: ۳۳۰ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در اصفهان واکسن دریافت کرده‌اند و امیدواریم با تسریع روند واکسیناسیون با اطمینان بیشتری مدارس بازگشایی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =