والیبال سپاهان-مس رفسنجان

در هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، تیم فولادمبارکه سپاهان با حساب 3 بر صفر از سد شهرداری گنبد گذشت.

به گزارش ایراسین، هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران امروز یک‌شنبه نهم آبان ماه 1400، با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف به اتمام رسید که در مهمترین بازی تیم فولادمبارکه سپاهان با حساب 3 بر صفر از سد شهرداری گنبد گذشت و سومین پیروزی متوالی خود را در سالن 25 آبان اصفهان جشن گرفت. 

شاگردان محمدی راد با این پیروزی  با ۹ امتیاز به صدر جدول رسیدند و در سوی مقابل گنبدی‌ها با قبول سومین شکست به قعر جدول سقوط کردند.

تیم پیکان در ارومیه مهمان آذرباتری بود و در حالی‌که اهالی والیبال شانس پیکان را برای کسب پیروزی بیشتر می‌دانستند اما آذرباتری با تیم جوانش موفق شد شاگردان پیمان اکبری را غافلگیر کند و با نتیجه ۳ بر صفر از سد پیکان بگذرد و با یک برد و چهار امتیاز به رده هفتم صعود کند. پیکان هم با ۳ امتیاز و یک پیروزی به رده یازدهم سقوط کرد.

لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت هراز با پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردان محمد عمده غیاثی سومین برد متوالی خود را کسب کرد و شهداب را نیز از صدر جدول پایین کشید.
در دیگر بازی مهم امروز تیم پرستاره شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان هورسان رامسر بود و در حالی که شاگردان محمدرضا تندروان ست نخست را به رامسری‌ها واگذار کردند اما در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافتند تا شهرداری ارومیه هم با کسب سومین پیروزی پیاپی با ۹ امتیاز پس از فولاد مبارکه سپاهان در رده دوم جدول بایستد.

در طولانی‌ترین بازی هفته سوم تیم سایپا در خانه والیبال، میزبان شهرداری ورامین بود و در حالی‌که نارنجی‌پوشان پایتخت دو ست نخست را از آن خود کرده بودند اما در ادامه اسیر کامبک ورامینی‌ها شدند و بازی را با نتیجه ۳ بر واگذار کردند تا سایپا با ۳ امتیاز در رده هشتم بایستد و شهرداری ورامین هم با ۲ برد و ۴ امتیاز به رده ششم صعود کرد.

همچنین فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر یک مس رفسنجان را از پیش‌رو برداشت تا با ۳ پیروزی همچنان بدون‌ شکست ادامه دهد و راهیاب ملل مریوان هم در خانه از سد پاس گرگان گذشت تا نخستین برد شاگردان آرش صادقیانی رقم بخورد.

نتایج کامل دیدارهای هفته سوم: 

آذرباتری ارومیه ۳ – پیکان صفر(۲۷-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۳)

شهرداری ارومیه ۳ – هورسان رامسر ۱(۲۰-۲۵، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲)

هراز آمل ۳ – شهداب یزد صفر(۲۵-۲۱، ۲۵-۲۰، ۲۷-۲۵)

سایپا ۲ – شهرداری ورامین ۳(۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۲-۱۵)

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – شهرداری گنبد صفر(۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱)

فولاد سیرجان ۳ – مس رفسنجان ۱(۲۵-۲۳، ۲۵-۲۷، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹)

راهیاب ملل مریوان ۳ – پاس گرگان ۱(۱۸-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =