لوگو سپاهان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت هفته سپاهان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به مناسبت هفته سپاهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک مجدد به مناسبت هفته سپاهان و بزرگداشت تاسیس و همچنین افتخار جهانی شدن باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در دوم آبانماه سال ۱۳۸۶ به همه مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان و جامعه ورزش ایران اسلامی برای همه ورزشکاران سپاهانی و همه ورزشکاران ایرانی آرزوی سربلندی و افتخار نموده و بیانیه ذیل را در ارتباط با هفته سپاهان در سال ۱۴۰۰صادر می نماید:

۱- صمیمانه از مشارکت گسترده و مردمی هواداران آقا و خانم و خانواده‌های سپاهانی در جشن‌های محله محور باشگاه به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته سپاهان در سطح شهر و استان اصفهان از جمله خوراسگان، فلاورجان، رهنان، مارچین، عاشق‌آباد، بزرگمهر، میدان انقلاب، گذر چهارباغ، میدان امام حسین(ع) و پل­‌های تاریخی خواجو و سی­ و­سه پل و ... تشکر می‌نماییم.

۲- از خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، جانبازان و ایثارگران معزز که در روز پنج‌شنبه ششم آبان‌ماه در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلستان شهدا با حضور صدها ورزشکار و هوادار آقا و خانم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور داشتند و در این مراسم میهمانان سپاهانی خود را همراهی کردند صمیمانه سپاسگزاریم.

۳- همایش شکوه و اقتدار ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی باشگاه در غالب تیم‌های رده سنی مختلف به خصوص رده‌های سنی پایه و نونهالان از رشته‌های والیبال، هندبال، کوه‌نوردی، تیراندازی، فوتبال، بسکتبال، موتور سواری، اسب سواری، شمشیر بازی، ووشو، دوچرخه ‌سواری آقایان، دو و میدانی، فوتسال، والیبال نشسته جانبازان و معلولین، تیر و کمان، تری اتلون، تیم تنیس روی میز صنعت فولاد، تیم شنا صنعت فولاد برگزار و تعدادی از خانواده‌های ورزشکاران عزیز نیز فرزندان خود را همراهی نمودند که پس از مراجعه آنان در محل جداگانه و در جوار تیم‌های ورزشی بانوان استقرار یافتند. 

در این همایش برنامه­‌های متنوع فرهنگی، رژه تیم‌ها همراه با مارش گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی، مانورموتور سواران و تجلیل از قهرمانان ملی زن و مرد صورت گرفت.

۴- این همایش نیز به علت حجم گسترده ورزشکاران و تنوع رشته­‌های مختلف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه نقش جهان و فضای باز برگزار شد.

۵- رژه ۹۳ تیم ورزشی با حضور هزاران ورزشکار یک نگاه ژرف­انگیز از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بعنوان یکی از سرمایه­‌های بزر­گترین باشگاه‌­های قاره بزرگ آسیا بوده که در غرب آسیا مشابه آن وجود ندارد.

۶- در رابطه با موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌­ها جهت تماشای مسابقات ورزشی، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان بعنوان سرباز وفادار به ارزشهای دینی، انقلابی و ملی همیشه در همه عرصه­‌ها زبانزد بوده و خود را تابع مطلق مقررات و ضوابط کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌داند. هرگونه سوء استفاده از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی صورت گرفته در تضاد با مقررات کشور عزیزمان مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه‌­ها جهت تماشای مسابقات را مردود و بر این تبعیت تاکید داریم.

۷- لذا در پایان ضمن احترام به دغدغه دلسوزان فرهنگ ارزش­‌های دینی و انقلابی و نگرانی از بروز هرگونه شائبه برای این عزیزان یادآوری می­نماییم استفاده از ورزشگاه نقش جهان برای همایش اقتدار و شکوه ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تجلیل از قهرمانان ملی باشگاه به مثابه استفاده از ورزشگا­ه‌­ها برای همایش­‌ها و تجمعات مذهبی، فرهنگی، هنری، سیاسی و ... بوده و ربطی به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌­ها برای تماشای مسابقات ورزشی ندارد.

والسلام علی عباد الله الصالحین                                             باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =