کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پیک ششم هنوز به اصفهان نرسیده است و ازابتدای کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۵ نفر به علت کرونا فوت شده اند.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بر اساس اعلام رنگ بندی شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهرستان های اردستان، اصفهان، خمینی شهر، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نجف آباد و نطنز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: شهرستان های بوئین میاندشت، تیران، چادگان، خوانسار، دهاقان، فریدن، فریدونشهر، گلپایگان، نایین هم در وضعیت زرد هستند و تنها شهرستان های برخوار و خور در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هنوز اصفهان درگیر پیک ششم کرونا نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور وارد پیک ششم کرونا شده است درگیر شدن ما هم دور از انتظار نیست و از شهروندانی که نسبت به واکسیناسیون اقدام نکرده اند درخواست می کنیم نسبت به این مهم اقدام کنند و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلای قطعی و مشکوک یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۶۴ مورد بوده است و تعداد کل ابتلای قطعی به کرونا از ابتدا تاکنون ۴۱۶ هزار و ۱۱۰ نفر به ثبت رسیده است.

عقدک گفت: تعدادکل فوت‌شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتداتاکنون ۱۶ هزارو۵۰۵نفر است و تعداد کل بستری شدگان به علت کرونا از ابتداتاکنون ۱۷۶ هزار و ۵۶۴ نفر گزارش شده است.

وی افزود: تعداد کل بهبودیافتگان کرونا از ابتداتاکنون ۱۱۸هزار و ۴۶۴ نفر بوده است و تعداد بیماران بستری فعلی در بیمارستانه ها هزار و ۲۲۴ نفر است.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۲۹ بیمار هم در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و ۱۳۳ نفر هم در شبانه روزگذشته از بیمارستانها مرخص شده اند. تعداد ۱۶ نفر هم با علائم قطعی و مشکوک کرونا فوت شده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =