مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ۸۵درصد دانش آموزان در اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و شیوه بازگشایی مدارس در اصفهان بر اساس دستورالعمل ۰۶ خواهدبود.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص روند واکسیناسیون دانش آموزان اظهار داشت: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان اصفهان در حال انجام است و تا روز گذشته از حدود ۳۹۰ هزار دانش آموز مقاطع متوسطه اول و دوم در اصفهان ۳۳۳ هزار نفر معادل  ۸۵ درصد از دانش آموزان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: برای دانش آموزان شش تا ۱۲ سال فعلاً مسئله‌ای مطرح نبوده و تصمیم نهایی به تصمیم وزارت بهداشت و مطالعات جهانی بستگی دارد. بنابراین برای بازگشایی مدارس ابتدایی تصمیمی اتخاذ نشده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با آگاهی رسانی مدارس، والدین برای واکسیناسیون دانش آموزان ترغیب شدند و این روند در بین دانش آموزان اصفهانی تسریع شده است.

امیرپور با بیان اینکه تنها واکسن دریافت شده توسط دانش آموزان در اصفهان سینوفارم است، گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا بازگشایی مقطع دوم متوسطه در نیمه دوم آبان ماه و مقطع اول متوسطه هم در نیمه اول آذرماه و بر اساس رفتار کرونا در آن زمان به صورت ترکیبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین شیوه نامه بهداشتی موسوم به ۰۶ مدارس بازگشایی می شوند، گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک ونیم متری و به صورت ترکیبی و تعداد محدود نسبت به حضور دانش آموزان در مدارس اقدام خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =