محصولات فولادی

رئیس سابق اتحادیه آهن فروشان گفت: متناسب با حجم تولیدات، سهمیه صادرات شرکت های تولیدکننده محصولات فولادی مشخص شود و صادرات محصولات فولادی توسط تولیدکنندگان انجام شود چراکه متاسفانه برخی از شرکت های واسطه اقدام به این کار می کنند که بایستی نظارت بیشتری اعمال شود.

محمدآزاد،رئیس سابق اتحادیه آهن فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: قیمت تمام شده کالاهای فولاد به راحتی قابل محاسبه است و قیمت محصولات فولادی مانند ورق، میلگرد و تیرآهن بایستی تفاوت هایی داشته باشد اما با قیمت گذاری دستوری سایر کالاهای زیردستی نظیر ساختمان سازی، خودرو و لوازم خانگی هم موثر است.

وی افزود: بایستی قیمت‌گذاری صادرات محصولات فولادی با قیمت تمام شده داخلی متفاوت باشد و نباید محصولات داخلی که مواد اولیه را یارانه ای دریافت می کند، محصول نهایی را بر مبنای قیمت جهانی تعیین کند.

رئیس سابق اتحادیه آهن فروشان با اشاره به رشد صادرات آهن اسفنجی حدود 287درصد تصریح کرد: در شرایطی که با محدودیت انرژی مواجه خواهیم شد به نظر می رسد که تداوم این روند بر تولید محصولات فولادی تاثیر منفی بگذارد. نیاز است متناسب با حجم تولیدات، سهمیه صادرات شرکت های تولیدکننده محصولات فولادی مشخص شود و صادرات محصولات فولادی توسط تولیدکنندگان انجام شود چراکه متاسفانه برخی از شرکت های واسطه اقدام به این کار می کنند که بایستی نظارت بیشتری اعمال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =