ایران خودرو

ایران خودرو ۶ محصول خود از امروز در قالب پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) مرحله دوم - مهر ماه ۱۴۰۰ به مدت ۳ روز عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین مرحله از پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) در مهرماه به مناسبت هفته وحدت از امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

در بخشنامه اطلاع رسانی این طرح پیش فروش ایران خودرو آمده است: بدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش برخی از محصولات خود را با موعد تحویل (حداکثر۱۲ ماهه) به مناسبت والدت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت به شرح ذیل اعلام می‌کند.

نکته۱:  متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام کنند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته۲: برندگان و منتخبین طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

نکته۳: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو

طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از امروز پنجشنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. طبق بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است لذا در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

محصولات ایران خودرو قابل عرضه در طرح پیش فروش جدید

ایران خودرو در پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) مرحله دوم - مهر ماه ۱۴۰۰ خودروهای دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژوه ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربو شارژ دستی، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می‌شود.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب) خود در قرعه‌کشی مطلع شود.

مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۳ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس https://esale.ikco.ir خودرو واریز می‌کند و در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (انقضای تاریخ اعتبار) و ... باشند، در صورت اقدام به ثبت نام ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبتنام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است. همچنین ثبت‌نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

۳ .ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (دارای تاریخ اعتبار) الزامی است.

۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و برای واریز وجه، الزام است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷ .ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸ .فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام کند.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی (مطابق با مصوبات کمیته خودرو) وجود ندارد.

۱۱ .خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعالم شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

شرایط اختصاصی بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو

۱. تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳. خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴. صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.

۵. در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری باید نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه‌های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶. در صورت تاخیر در اقدام برای فک رهن، یک سال پس از دریافت خودرو مطابق ضوابط، جرایم بر عهده مشتری خواهد بود.

۷. در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸. درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می‌تواند خودرو را به سایر مشتریان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول کند. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌شود.

۹. در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین‌نامه‌های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰. امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) امکان پذیر است.

۱۱. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲. شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

قیمت خودرو و نحوه پرداخت بهای محصولات ایران خودرو

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه‌کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی و مطابق با جدول ذیل واریز می‌کند. الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی و در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) مهر آغاز شد + جزئیات

توجه: مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه، کمتر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو است.

به اطلاع مشتریان محترم می‌رساند گیربکس شش سرعته به زودی بر روی محصوالت دنا پالس توربوشارژ دستی و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای نصب خواهد شد.

خودروی "دنا پالس توربوشارژ اتوماتیک" دارای امتیاز ۵ ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.

نکته۱: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

نکته۲: کارت طلایی اختیاری یک ستاره پالس (خدمات عمومی + تعویض رایگان روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا در دو مرحله) در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح کارت طالیی یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید. (خدمات عمومی اشتراک طلایی، پیوست بخشنامه است)

نکته۳: پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری، امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) وجود خواهد داشت.

نکته۴: متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir اقدام و از ثبت نام در سایت‌های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند.

سایت ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو می‌توانند از طریق سایت  https://esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام خود در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) مرحله دوم - مهر ماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو

بخشنامه فروش محصولات ایران خودرو در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه) مرحله دوم - مهر ماه ۱۴۰۰ از اینجا قابل دریافت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =