مدارس

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بازگشایی مدارس در اصفهان به صورت محدود و از اواسط آبان ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می گیرد.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص روند واکسیناسیون دانش‌آموزان اظهار کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان اصفهان در حال انجام است و تا روز گذشته از حدود ۴۸۸ هزار دانش‌آموز اصفهانی ۳۰۰ هزار نفر واکسن زده‌اند که بالغ بر ۶۲ درصد از دانش‌آموزان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: برای دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲ سال فعلاً مسأله‌ای مطرح نبوده و تصمیم نهایی به تصمیم وزارت بهداشت و مطالعات جهانی وابسته است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اینکه تزریق واکسن برای دانش‌آموزان اجباری نیست، ادامه داد: قرار است که از آبان ماه با توسعه واکسیناسیون مدارس در شهرها هم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: تا پایان مهرماه واکسیناسیون دانش‌آموزان به اتمام می‌رسد و پس از طی کردن ۲ هفته ایمنی از اواسط آبان ماه مدارس از متوسطه دوم بازگشایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =