فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: کمیته رفع موانع توسعه باید در شرکت فولاد هرمزگان تشکیل شود تا مشکلات پیش رو سریع‌تر احصا، پیگیری و رفع گردد.

به گزارش ایراسین، به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، عطاءاله معروف‌خانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تقدیر از حمایت‌های فولاد مبارکه با اشاره به موانع تولید در فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته رفع موانع توسعه باید تشکیل تا مشکلات پیش رو سریع‌تر احصا، پیگیری و رفع گردد.

وی داشتن روحیه جهادی برای پیگیری عملی فعالیت‌ها در فولاد هرمزگان را یک اصل مهم و دستورات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را در همه امور فصل‌الخطاب دانست و در همین زمینه با اشاره به پیشرفت‌های چشم‌گیر در حوزه‌های نظامی افزود: هرکجا که به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب عمل کرده‌ایم، شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی بوده‌ایم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تحریم‌های جهانی علیه ایران را ظالمانه دانست و گفت: البته این تحریم‌ها فرصت بی‌بدیلی برای شناخت ظرفیت‌های داخلی است و حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان در فولاد هرمزگان یکی از سیاست‌های اصلی این شرکت است.

وی با بیان این که  اعمال تحریم‌های جهانی علیه فولاد مبارکه نشان از توانمندی و ظرفیت‌های بالای این شرکت دارد، گفت: با وجود همه تحریم‌ها در صادرات، تأمین قطعات و تولید روزانه مشکلی نداشته و در روند مطلوبی قرار داریم و مشکلات ایجاد شده، نتوانسته خللی در فعالیت‌های شرکت ایجاد کند.

غلامرضا طاهری معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه نیز با تأکید بر موقعیت جغرافیایی مناسب فولاد هرمزگان در منطقه اظهار کرد: دکتر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه بر تعیین تکلیف و پیگیری سریع طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان تأکید دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =