واکسیناسیون دانش آموزان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که استان اصفهان در واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، در جایگاه نهم کشور قرار دارد، گفت: تاکنون ۵۸ درصد دانش‌آموزان اصفهانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو باخبرنگار ایراسین در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان اصفهان اظهار داشت: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در سطح استان اصفهان در حال انجام است و تا روز گذشته حدود ۲۶۰ هزار دانش‌آموز واکسن زده‌اند که امیدواریم این امر طی هفته آینده به اوج برسد.

وی با بیان این که در حال حاضر دوز اول واکسن سینوفارم به دانش‌آموزان تزریق می‌شود، افزود: هنوز تصمیمی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان پیش‌دبستانی تا متوسطه اول مطرح نیست و تصمیم نهایی را ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ خواهد کرد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر این که تزریق واکسن برای دانش‌آموزان اجباری نیست، خاطرنشان کرد: استان اصفهان در واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، در جایگاه نهم کشور قرار دارد و امیدواریم این جایگاه در هفته آتی ارتقا پیدا کند.

وی اذعان داشت: وقتی کلاس‌های درسی به صورت حضوری برگزار شوند، دانش‌آموزان با تعداد محدود و فقط برای دروس خاصی مثل ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست در مدرسه حاضر می‌شوند و بازگشایی حضوری به طور کامل انجام نخواهد شد.

امیرپور در پایان در خصوص پیش‌بینی آموزش و پرورش از روند واکسیناسیون دانش‌آموزان تأکید کرد: بیش از ۹۰ درصد معلمان واکسن دریافت کرده‌اند که پیش‌بینی ما واکسیناسیون بالای ۸۰ درصد دانش‌آموزان در استان اصفهان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =