پویش تهیه نوشت افزار

پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند به همت قهرمان رسول معتمدی قهرمان وزنه برداری آسیا انجام شد.

به گزارش ایراسین، طی مراسمی با حضور وحید رجبی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، حمید محمدی رئیس هیأت وزنه برداری استان اصفهان و دیگر مسئولین، پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند به همت رسول معتمدی قهرمان وزنه برداری آسیا، در خانه وزنه برداری اصفهان (ملک شهر) روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

توسط جامعه ورزش، بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا شد

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در این مراسم گفت: برنامه امروز مسئولیت اجتماعی یکی از ورزشکاران قهرمان است که در مسابقات بین المللی افتخارآفرینی کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورد.

وحید رجبی افزود: پهلوان رسول معتمدی توانسته رسالت و مسئولیت ورزشی  خود را انجام دهد و در کنار آن به مسئولیت اجتماعی هم ورود نموده و با پویشی به نام مشق مهر، ۲۰۰ بسته اقلام لوازم التحریر تقدیم دانش آموزان بی بضاعت می کند، ما دور هم جمع شدیم که از این حرکت زیبا، انسان دوستانه و خداپسندانه این پهلوان تجلیل نمائیم.

وی بیان داشت: پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند تنها توسط یک ورزشکار راه اندازی شده و اگر این مرام تسریع پیدا کند و همه ورزشکاران استان چنین پویش هایی را راه اندازی نمایند و در مسئولیت های اجتماعی شرکت کنند بطور حتم اتفاقات خوبی را در استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با تشویق ورزشکاران استان اصفهان به پویش های این چنینی، گفت: امیدواریم همه عزیزانی (به ویژه ورزشکاران ایران اسلامی) که می توانند در خصوص مسئولیت های اجتماعی قدمی بردارند به پویش های خداپسندانه و انسان دوستانه بپیوندند و کمکی به مردم بی بضاعت و کم بضاعت داشته باشند.

وحید رجبی با بیان اینکه تاکنون در سطح استان اصفهان توسط جامعه ورزش، بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی به مردم بی بضاعت و کم بضاعت اهدا شد، خاطرنشان کرد: یکی از قشرهایی که در موضوع کرونا، بیشترین آسیب ها را دید، جامعه ورزش بود، اما این قشر به ویژه در استان اصفهان مسئولیت های اجتماعی خود را فراموش نکردند و با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان و راه اندازی پویش های مختلف به یاری کسانی رفتند که در بحث کرونا آسیب دیدند.

رسول معتمدی دل و نیت پاکی دارد

حمید محمدی رئیس هیات وزنه برداری استان اصفهان نیز اظهار داشت: رسول معتمدی از قهرمانان و پهلوانان نیک استان و سده لنجان است که به واسطه آن دیدگاه منش پهلوانی، اخلاق و رفتار حسنه و نیت پاکی که دارد، مجموعه ای به نام ماه مهربانی تشکیل داد و با برنامه ریزی پویش تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند را با عنوان مشق مهر راه اندازی نمود و امروز نیز این اقلام توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این پویش ها در سطح استان اصفهان به واسطه نیت و دل پاک ورزشکاران، قهرمانان و دلسوزان ورزش مستدام و پویا باشد.

مسابقات وزنه برداری جهان در آذرماه برگزار می شود

رسول معتمدی قهرمان وزنه برداری آسیا که از شهر سده لنجان می باشد پیرامون راه اندازی پویش مذکور گفت: قرار بود پس از رقابت های وزنه برداری آسیا، یک کار نیکی انجام دهم، اما با مشورت از مسئول فرهنگی فدراسیون قرار شد عمل خیر و نیک عمومی شود تا مردم هم در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

وی افزود: نیت کردیم این امر خیر در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند باشد، استارت کار زده شد و به مدت ۲۰ روز اقلام جمع آوری گردید و اکنون بین دانش آموزان نیازمند لنجان تقسیم خواهد شد.

رسول معتمدی با بیان اینکه عمل خیر و کارهای خداپسندانه ورزشکار و غیر ورزشکار نمی شناسد، تاکید کرد: امیدوارم همه کسانیکه از بضاعت مالی خوبی برخوردارند نیم نگاهی به همنوعان خود داشته باشند و بتوانیم با یاری خداوند قدم های دیگری در راستای کمک به نیازمندان برداریم.

قهرمان وزنه برداری آسیا اشاره ای به اردوهای تیم ملی بزرگسالان داشت و بیان داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری به اتمام رسید و روز سه شنبه بیستم مهرماه دومین مرحله، به مدت سه هفته تا شروع لیگ برتر آغاز می شود، پس از برگزاری لیگ برتر وزنه برداری ایران، مرحله پایانی و اعزام به مسابقات جهانی را داریم.

وی در پایان گفت: مسابقات وزنه برداری جهان در آذرماه ۱۴۰۰ در تاشکند ازبکستان برگزار می شود و بنده رقیبانی از کشور قزاقستان، بلاروس، ایران و ... خواهم داشت، امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را برای کشور عزیزم رقم بزنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =