بورس بازار سرمایه بازار سهام

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود ۰.۷ درصد و شاخص هم وزن ۱.۴ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۱۸ مهرماه) با ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحد کاهش معادل ۰.۷۱ درصد به یک میلیون و ۴۵۵ هزار و ۶۱۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با ۵۸۹۷ واحد کاهش معادل ۱.۴۰ درصد کاهش به ۴۱۴ هزار و ۴۸۳ واحد رسید.

در پایان معاملات امروز بازار بورس، نمادهای کیمیاتک، فسبزوار، برکت، شبندر، شپنا، کدما و شستا بیشترین تراکنش  را به خود اختصاص دادند و نمادهای فملی، فولاد، همراه، شپدیس، شستا، رمپنا و کگل نیز بیشترین تاثیر (همگی منفی) را در شاخص کل بورس به ثبت رساندند.

بازار فرابورس هم وضعیت مشابهی را نسبت به بازار بورس پشت سر گذراند. شاخص کل فرابورس با ۱۹۷ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۷۸۲ واحد رسید.

در بازار فرابورس هم نمادهای آریا، بپاس، فجهان، فرابورس، صبا، شراز و شاوان بیشترین تاثیر بر بازار (اکثرا منفی) را به ثبت رساندند و نمادهای توسن، فجهان، مدیریت، دی، فرابورس، وهامون و کرمان نیز بیشترین تراکنش را در این بازار به خود اختصاص دادند.

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه

به طور کلی بسیاری از کارشناسان روند کلی هفته جاری بورس را مثبت پیش بینی کرده‌اند و لیدر بازار را پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی‌ها معرفی کردند.

حال از آنجا که طی دو روز معاملاتی اول هفته جاری با روند منفی در بازار مواجه بوده‌ایم، پیش بینی می‌شود فردا (دوشنبه، ۱۹ مهر) شاهد پایان روند نزولی نمادهای بزرگ یا حداقل معامله در سطح صفر باشیم و پس از آن روند صعودی نسبی در بازار حاکم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =