حسن بزرگزاد

حسن بزرگزاد گفت: همه کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات پاراآسیایی بدمینتون جوانان ۲۰۲۲ بحرین، شرایط مشابهی دارند.

به گزارش ایراسین، تیم ملی پارا بدمینتون پسران ایران آذرماه ۱۴۰۰ باید در مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۲ بحرین شرکت نماید که این روزها اردوهای خوبی را سپری می کنند.

حسن بزرگزاد سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران که رئیس هیات بدمینتون استان اصفهان نیز است در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین پیرامون مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۲ بحرین گفت: در هفته گذشته اردوی تیم ملی با حضور سه ورزشکار به میزبانی شهر یزد برگزار شد که در پایان اردو، یکی از این بدمینتون بازها خط خورد و اکنون برای اعزام و حضوری قدرتمند، دو بازیکن به نام های مهدی موسویان از استان اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی بدمینتون جوانان اولین تورنمنت برون مرزی تیم ملی پارابدمینتون ایران است، اظهار داشت: همه کشورهای شرکت کننده در مسابقات پاراآسیایی بدمینتون جوانان ۲۰۲۲ بحرین شرایط مشابهی دارند و حتی شاید شروع تمرینات‌مان نسبت به کشورهای دیگر خوب هم باشد، اما چون اطلاع چندانی از شرکت کنندگان و عملکرد تیم‌ها نداریم، پیش‌بینی در مورد کسب نتایج در این رقابت‌ها سخت است، هرچند ملی پوشان ایران برای حضوری قدرتمند تمرینات بسیار خوبی را انجام می‌دهند.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به مسابقات پارابدمینتون کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اصفهان گفت: اصفهان در مدت ۶ روز میزبان ورزشکاران دیگر استان‌های کشور است که مسابقات بانوان روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ است و  تیم‌های بانوان روز ۱۸ مهرماه در اصفهان حاضر می‌شوند، پس از پایان رقابت‌های بانوان، ورود آقایان روز ۲۱ مهرماه می‌باشد و روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ رقابت‌های آقایان را شاهد خواهیم بود.

حسن بزرگزاد افزود: پیش‌بینی می‌شود در مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان در بانوان  ۶۰ الی ۷۰ ورزشکار و در بخش آقایان ۷۰ الی ۸۰ ورزشکار در اصفهان باهم به رقابت بپردازند. امیدوارم همه ورزشکارانی که در مسابقات کشوری پارابدمینتون شرکت می‌کنند خوش بدرخشند چراکه بدنه اصلی تیم ملی از دل مسابقات کشوری شناسایی می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدتی که تا الان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر ارگان‌ها صورت گرفته میزبان شایسته‌ای برای عزیزان پارابدمینتون باشیم.

سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران ادامه داد:  خرسندم که پس از ۴۲ سال فعالیت در رشته بدمینتون اکنون در جایگاه سرمربی تیم ملی در خدمت ورزشکاران پارایی هستم.

حسن بزرگزاد در پایان به حضور علیرضا قاری قرآن در رأس هیئت بدمینتون استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور وی ما با قوای بیشتری در راستای رشد و توسعه بدمینتون به جلو گام برمی‌داریم و حضور وی برای بدمینتون استان اصفهان  یک امتیاز خوب محسوب می‌شود، امیدوارم جامعه مخاطب به این پتانسیل پی ببرند و ما بتوانیم از حضور قاری قرآن در ایجاد زیرساخت‌ها، رشد و توسعه این رشته بیش از پیش بهره‌مند گردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =