زلزله

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع مجدد زمین‌لرزه در چلگرد در ساعت ۱۱ و ۱۷ دقیقه روز گذشته گفت: زلزله‌ای در مقیاس ۵.۷ ریشتر در منطقه چلگرد استان چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست که در مناطقی از اصفهان احساس شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در منطقه چلگرد(چهارمحال و بختیاری)، قلعه‌خواجه خوزستان با طول جغرافیایی ۴۹.۷۸ و عرض جغرافیایی ۳۲.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعت 6:09 دیروز به صورت لرزه در ساختمان‌ها در مناطق غربی، جنوب غرب و مرکزی استان اصفهان توسط ساکنین احساس شد. 

وی افزود: ۷ تیم عملیاتی ارزیابی به مناطق هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و نسبت به کمک برای دو استان درگیر با زلزله اعلام آمادگی شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع دو پس‌لرزه، بیان کرد: وقوع زمین‌لرزه روز گذشته باعث شکاف و ترک در منازل فرسوده در فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت شد و برخی از منازل روستاهای پشت کوه شهرستان فریدون‌شهر دچار ریزش شدند و علی‌رغم آمادگی مدیریت بحران شهرستان‌ها، خوشبختانه این زلزله حادثه‌ای در بر نداشت.

وی افزود: مجدداً زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در ساعت 11:17 در مناطق مذکور به وقوع پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =