منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 50 روستا در بخش پادنای علیا و پادنای وسطی و پادنای سفلی و 3 شهر کمه، بیده و حنا تحت تاثیر زلزله سی سخت قرار گرفتند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو باخبرنگار ایراسین در توضیح آخرین وضعیت مناطق متاثر از زلزله سی سخت در اصفهان اظهار داشت: در جلسات متعدد مدیریت بحران در استانداری و شهرستان سمیرم به ارزیابی مناطق زلزله زده پرداختیم و اکیپ های ارزیابی از سازمان نوسازی مدارس، بنیاد مسکن بررسی ویژه ای از مناطق زلزله زده دارند.

وی افزود:50 روستا در بخش پادنای علیا و پادنای وسطی و پادنای سفلی و 3 شهر کمه، بیده و حنا در شهرستان سمیرم تحت تاثیر زلزله سی سخت قرار گرفتند.

خسارت به 500 واحد مسکونی در زلزله سی سخت 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه به 500 باب واحدمسکونی در مناطق کمه، ایده و حنا و روستاهای منطقه خسارت وارد شد، تصریح کرد: در گزارشهای اولیه میزان خسارات وارده به منازل مسکونی در این مناطق از 20 درصد تا 80 درصد گزارش شده است که امروز هم اکیپ های بررسی و ارزیابی در منطقه حاضرند.

وی بیان داشت: زمین لرزه سی سخت به 6 باب مدرسه و 6 خانه بهداشت، 4 مرکز بهداشت، یک باب مسجد، تعدادی از قنوات به همراه یک مرکز پرورش ماهی در شهرستان سمیرم خسارت وارد کرد.

قطع آب و برق در برخی مناطق سمیرم

شیشه فروش با اشاره به اینکه زلزله سی سخت به شبکه آب و فاضلاب و برق برخی از روستاهای پادنای علیا و سفلی آسیب وارد کرده است، گفت: شبکه برق در روستای خفر در شهرستان سمیرم به علت رانش زمین قطع است و 20 درصد آب در این شهرستان هم به علت برف سنگین قطع است.

وی با اشاره به اینکه در ده کیلومتری جاده سمیرم-شهرضا به علت کولاک تصادفات جاده ای رخ داد، افزود: تمام راه های استان اصفهان باز است و تردد برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به کاهش دمای 10 تا 12 درجه در غرب و جنوب استان اصفهان گریزی زد و گفت: توصیه می شود که رانندگان در هنگام تردد در جاده های شهرستان فریدونشهر و سمیرم به زنجیر چرخ مجهز باشند تا الزامات ایمنی فراهم شود.

زلزله سی سخت 5 مصدوم در اصفهان داشت

وی افزود: در زلزله سی سخت، 5 نفر در استان اصفهان مصدوم شدند که یک نفر به بیمارستان منتقل شد و 4 نفر هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =