زلزله

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین لرزه اصفهان یاسوج با مصدومیت 5 نفر در استان اصفهان همراه بود که به صورت سرپایی مداوا شدند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اعلام وقوع زمین لرزه به بزرگی 5.6 ریشتر در مرز بین استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان اظهار داشت: کانون اصلی زمین لرزه در منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر کمه در استان اصفهان در ساعت 22:05 بود که بلافاصله تیم های امدادی و ارزیابی به روستاهای بخش پادنا و کمه اعزام شدند.

وی افزود: به علت بزرگی زلزله 26 روستا پادنای علیا و 18 روستای پادنا هم تحت تاثیر قرار گرفتند که در هنگام خروج از منازل در اثر اضطراب ناشی از زمین لرزه 5 نفر مصدوم شدند که سرپایی مداوا شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام 27 تیم عملیاتی به مناطق متاثر از زمین لرزه امشب، تصریح کرد: مدیریت بحران شهرستان سمیرم جلسه ای برگزار کرد و میزان خسارت در مناطق بررسی شد. تیم هایی هم از هلال احمر، فوریت های پزشکی، نیروی انتظامی و شهرداری ها بررسی های اولیه را انجام دادند.

وی اضافه کرد: جاده ورودی روستای خفر دچار ریزش شد و 3 باب منزل مسکونی هم در اثر زمین لرزه خسارت دید.

شیشه فروش با اشاره به اینکه تلفات جانی در اثر این زلزله گزارش نشده است، گفت: بارندگی در این مناطق آغاز شده است و اوضاع در این مناطق تحت کنترل است.

وی بیان داشت: روز پنج شنبه تیم های ارزیابی به صورت ویژه به این مناطق اعزام می شوند تا میزان دقیق خسارات وارده ارزیابی شود.

وزش تندباد در روز پنج شنبه در شرق اصفهان است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه به تندباد با سرعت 80 کیلومتر در ساعت در شهرستانهای خوانسار و گلپایگان اشاره کرد و گفت: وزش باد شدید در این مناطق به تعدادی از خودروها خسارت وارد کرد و باعث سقوط درختان شد.

وی با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان اظهار داشت: روز پنج شنبه هم بارش باران در مناطق مختلف استان اصفهان به وقوع می پیوندد و وزش تندباد در مناطق شرق اصفهان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =