حال و هوای سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی متالکس

نماینده شرکت ایریتیک گفت: ایریتک به صورت ویژه به پروژه‌های زیرساختی توجه می‌کند و امیدواریم با کمک مدیریت صنعتی کشور بتواند جهش قابل توجهی را در پیش داشته باشد.

فرهاد سنمار در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص فعالیت شرکت ایریتک با بیان این که عمده فعالیت شرکت ایریتک معطوف به گروه فولاد مبارکه است، اظهار کرد: شرکت ایریتک نقش مهمی در ساخت زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه داشته است.

وی در رابطه با چشم‌انداز شرکت ایریتک افزود: طی چند ماه گذشته، تغییر و تحولات گسترده‌ای را در شرکت ایریتک تجربه کرده‌ایم اما هنوز با آنچه در گذشته بوده‌ایم فاصله داریم؛ شرکت ایریتک بستر مناسب و ساختار سازمانی برای پیشرفت را دارد که با تغییر مدیریت در فولاد مبارکه، امیدواریم پروژه‌ها با سرعت و رو به جلو باشد تا ایریتک به وضعیت مطلوب گذشته خود بازگردد.

نماینده شرکت ایریتک خاطرنشان کرد: ایریتک به صورت ویژه به پروژه‌های زیرساختی توجه می‌کند و امیدواریم با کمک مدیریت صنعتی کشور بتواند جهش قابل توجهی را در پیش داشته باشد؛ ایریتک یک ابزار کار است و به نظر شخص من ابزار کار از خود آن مهم‌تر است زیرا اگر ابزار نباشد عملاً کارخانه از دست می‌رود و باید به ابزار بها داده شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =