نمایشگاه متالکس

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه متالکس با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه، این شرکت را بهترین میزبان برای نمایشگاه صنعت فولاد دانست و گفت: نمایشگاه متالکس بهترین فرصت برای ارتباط شرکت های دانش بنیان با شرکت فولاد مبارکه است.

محمود بندرچی، مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه متالکس با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه و در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: اصفهان قطب صنایع فولادی کشور و یکی از مهم‌ترین استان‌ها در حوزه فولاد و ریخته گری است و در حوزه صنایع فولادی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

ریل‌های صنعت فولاد در اصفهان است 

بندرچی با اشاره به وجود ۶۵ درصد از صنایع ریخته گری کشور در استان اصفهان، بیان داشت: دو بال صنعت فولاد کشور شامل ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه در اصفهان واقع شده است که هر کدام ریل‌های صنایع فولاد کشور هستند.

وی در خصوص کیفیت سیزدهمین نمایشگاه متالکس تصریح کرد: انتظار می‌رفت که این نمایشگاه را درسطحی درخور نصف جهان برگزار کنیم که اهداف مدنظر ما در این نمایشگاه محقق شده و نزدیک به ۱۴۰ واحد بازرگانی، تولیدی و زنجیره تامین و ارزش در این نمایشگاه حضور دارند.

بندرچی با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای هند، آلمان، ایتالیا، فرانسه، ترکیه و روسیه در نمایشگاه صنعت فولاد بیان داشت: امیدوارم این نمایشگاه محفل بسیاری خوبی برای انتقال تجربیات، دیدن نوآوری‌ها و ایجاد ارتباطات موثر کاری باشد.

توسعه مسئولیت های اجتماعی و بومی سازی در فولاد مبارکه

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه متالکس در خصوص نقش نمایشگاه صنعت فولاد برای توسعه بومی سازی قطعات و تجهیزات صنایع فولادی، ابراز داشت: شرکت فولاد مبارکه جزء مجموعه‌های پیشرو فولادی در کشور است و همواره نقش حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان برای بومی سازی داشته است و این شرکت نشان داده که همواره مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان از نظر بودجه و سرمایه بسیار محدود هستند، در همین راستا شرکت فولاد مبارکه با حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، دانش متخصصان داخلی را در بومی سازی قطعات و تجهیزات به کار گیرد. 

بندرچی در خصوص نقش برگزاری نمایشگاه‌ها در بازاریابی شرکت‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی نیز برگزاری همین نمایشگاه‌ها است و حدود ۲۵ درصد فروش واقعی شرکت‌ها از طریق نمایشگاه‌ها صورت می گیرد. 

وی ادامه داد: تمام مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه صنعت فولاد امید دارند که با شرکت فولاد مبارکه ارتباط کاری بگیرند و این موضوع را باید به فال نیک گرفت، زیرا فرصت‌های خوبی برای تامین مواد اولیه است و می‌تواند استارتاپ‌ها را به سمت شرکت‌های بزرگ روانه کند.

نمایشگاه‌های صنعت فولاد حساب شده برگزار شود

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه متالکس در خصوص تعدد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت فولاد در کشور تصریح کرد: بهتر است که این نمایشگاه‌ها به صورت حساب شده تری برگزار شود و اهداف آن از پیش تعریف شده باشد و هر شرکت در حوزه خاص خود در نمایشگاه شرکت کند؛ مسائل حوزه صنایع معدنی بسیار زیاد است که از طریق این نمایشگاه‌ها باید تجمیع شود و هر شرکت باید در این راستا به وظیفه خود بپردازد.

وی تاکید کرد: سیزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد اصفهان توسط بخش خصوصی انجام می‌شود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز روبه‌رو شده است. اصفهان بهترین میزبان برای برگزاری نمایشگاه های فولاد، سنگ‌های ساختمانی و طلا و جواهر است چراکه مهد این صنایع اصفهان است و به نظر من این رویدادها نباید در جایی جز اصفهان برگزار شود. 

گفتنی است که نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین آلات و صنایع وابسته طی روزهای هفتم تا دهم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی روشن دشت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =