سید محمد طباطبایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جلال زهرایی باید در راستای سیاست ها، اهداف و برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گام بردارد.

به گزارش ایراسین، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پس از انتخاب جلال زهرایی در مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ضمن تبریک به وی اظهار داشت: امیدوارم آقای زهرایی بر اساس سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌هایی که در مجمع ارائه دادند پیش برود و آنها را اجرایی و عملیاتی کند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک به آن چیزی که مدنظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دست یابیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از رضا اخروی رئیس قبلی هیات گفت: آقای اخروی بیش از یک دهه زحمات بسیاری را در راستای توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اصفهان متحمل شده است که جای تشکر دارد، وی به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نتوانست در این انتخابات شرکت کند، امیدوارم آقای زهرایی از تجربیات، تفکرات و اندیشه های آقای اخروی در راس امور جهت رسیدن به اهداف مدنظر، کمال بهره را ببرد.

سید محمد طباطبایی با اشاره به حضور مهرعلی باران چشمه در راس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ایران افزود: سردار باران چشمه از زمانیکه در راس فدراسیون قرار گرفته، توجه ویژه‌ای به استان ها داشته  و همچنین نگاه علمی و تخصصی به ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دارد، وی توسعه فرهنگی و همگانی این رشته را در دستور کار قرار داد ه و اهداف قهرمانی آن را دنبال می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه اصفهان یک استان فرهنگی، ایثارگر و شهیدپرور است، اظهار داشت: امیدوارم آقای زهرایی و همکارانش  بتواند اهداف و سیاست‌های فرهنگی را در کنار بعد قهرمانی و همگانی همسو با فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دنبال کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر زیر ساخت های ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان اصفهان، اتفاقات خوبی رقم خورده است، اداره کل ورزش و جوانان از محل اعتبارات و با کمک خیرین ورزشیار ۵ زورخانه در حال ساخت دارد و ان‌شاء‌الله هرچه زودتر شاهد افتتاح آنها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =