سکه طلا

جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای ۱۸ عیار و طلای آب شده ۱۷ عیار (مثقال) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، جدیدترین قیمت طلا و سکه به شرح زیر است:

قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰+ تحلیل و پیش بینی قیمت طلا

تحلیل و پیش بینی بازار طلا

عباد محمدولی، کارشناس و تحلیلگر بازار طلا، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه قیمت هر انس نقره ۲۲.۴۰ دلار، پلاتین ۹۸۲ و هر انس پالادیوم ۲۰۴۰ دلار در بازار جهانی معامله می‌شود، اظهار کرد: با توجه حاشیه هایی که در خبرهای قابل مشاهده است به نظر می رسد روند قیمت طلا افزایشی باشد.

وی افزود: با این حال نوسانات شدید را در بازار شاهد نخواهیم بود. این روند افزایشی احتمالا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

این کارشناس و تحلیلگر بازار طلا درباره تاثیر کاهش قیمت انس جهانی طلا بر روند آتی قیمت این فلز گرانبها در داخل کشور نیز گفت: این مسئله نمی تواند باعث کاهش سرعت روند افزایشی قیمت طلا شود. اقتصاد ما بیشتر خبرمحور است و با توجه به اخبار منتشر شده روند طلا افزایشی ارزیابی می شود. کاهش قیمت انس جهانی طلا بر اساس شرایط ثبات جهانی رخ داده اما در ایران شرایط به این شیوه نیست.

محمدولی تصریح کرد: قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان رسیده که ناشی از عکس العمل بازار نسبت به شرایط موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =