اهدای خون

جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان کشور شرکت کردند.

به گزارش ایراسین، اهدای خون یکی از شاخص های مهم پیوند با همنوع، احساس مسئولیت، نجات زندگی و کسب رضایت پروردگار به شمار می رود که این امر با آگاه سازی مردم، سبب ترویج فرهنگ اهدای خون می شود.

اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان طی فراخوانی از جامعه ورزش و جوانان استان خواستند در طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت نمایند.

به همین مناسبت جمعی از ورزشکاران، داوران، مربیان، روسا و اعضای هیات های ورزشی استان و ... امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان در این کار خیر مشارکت کردند.

در این کار خداپسندانه سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولین در مرکز انتقال خون اصفهان حضور یافته و به بیماران نیازمند خون اهداء کردند.

سید محمد طباطبایی در حاشیه این پویش، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس در راستای نذر خون، امروز در پایگاه انتقال خون حضور و خون خود را اهداء کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: این کار شایسته تا آخر هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و طبق آن تفاهمی که با علی فتوحی مدیرکل انتقال خون اصفهان انجام شد در طول سال با توجه به پویش های مختلف، جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان برای نذر خون در مراکز انتقال خون حضور پیدا خواهند کرد تا کمبود خون برای نیازمندان تا حدودی جبران شود.

علی فتوحی مدیرکل انتقال خون اصفهان نیز ضمن تشکر از جامعه ورزش و جوانان گفت: ما همچنان چشم به راه مردم برای مراجعه به مراکز انتقال خون جهت اهداء خون هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =