کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان با اشاره به کاهش دمای هوا در کشور، گفت: به دلیل کاهش مصرف ناشی از این دلیل، انشالله زین پس مشکل خاموشی برق در اصفهان نخواهیم داشت.

سید محمد رضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره میزان تولید و مصرف روزانه برق در منطقه اضفهان اظهار کرد: ساعت پیک روز گذشته اصفهان ۱۶:۵۱ دقیقه ثبت شد که در این زمان مقدار کل تولید برق ۴۲۲۱ مگاوات و میزان کل مصرف هم برابر با ۵۱۸۵ مگاوات بوده است.

وی افزود: بر این اساس مقدار ۹۶۴ مگاوات هم از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع برق منطقه اصفهان شده است. همچنین میزان مدیریت مصرف برق در استان هم صفر بوده و هیچگونه عملکرد رله فرکانسی (خاموشی برنامه ریزی نشده) هم گزارش نشده است.

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان درباره پیک بار شب هم اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۲ دقیقه پیک بار شب به ثبت رسیده است که در این زمان میزان کل تولید برق برابر با ۴۱۷۱ مگاوات و میزان کل مصرف هم برابر با ۴۹۱۳ مگاوات بوده است.

نوحی افزود: بر این اساس مقدار ۷۴۲ مگاوات  از شبکه سراسری وارد شبکه انتقال و توزیع شبکه برق اصفهان شده است. در این ساعت هم هیچگونه خاموشی برنامه ریزی شده یا نشده گزارش نشد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای یک و سه نیروگاه اصفهان و واحدهای یک، سه و چهار نیروگاه کارون ۴ به دلیل محدودیت منابع آبی از مدار خارج بوده‌اند.

خاموشی در اصفهان نخواهیم داشت

سخنگوی صنعت برق منطقه اصفهان با اشاره به کاهش دمای هوا در کشور، گفت: به دلیل کاهش مصرف ناشی از این دلیل، انشالله زین پس مشکل خاموشی برق در اصفهان نخواهیم داشت.

نوحی درباره عملکرد صنایع در مدیریت مصرف برق نیز اظهار کرد: پیشتر و در دوره اوج مصرف تابستان، صنایع کوچک استان به منظور همکاری در کاهش مصرف برق، یک روز در هفته را تعطیل و در عوض روزهای جمعه به فعالیت مشغول می‌شدند. این مسئله اکنون به حالت عادی خود بازگشته است. صنایع بزرگ نیز برق مورد نیاز خود را به صورت کامل دریافت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =